Uzņēmuma biroja pārvaldīšana

“Newsec” piedāvā biroja uzturēšanas pakalpojumus klientiem, kuri vēlas uzturēt savu biroju labā stāvoklī, saņemt ekspertu sagatavotu kopējo uzturēšanas plānu un nodrošināt darbiniekiem drošu un patīkamu darba vidi.

Šis pakalpojums aptver dažādas biroja pārvaldīšanas darbības, sākot no darba vietas aprīkošanas līdz pat administratoru un apsardzes darbinieku pieņemšanai. Biroja uzturēšana ietver arī biroja piederumu nodrošināšanu, darbnespējīgu apkalpojošo darbinieku efektīvu nomaiņu, saziņu ar namīpašniekiem un nomniekiem, komunālo pakalpojumu pārvaldi, kā arī citas aktivitātes.

“Newsec” komanda nodrošina klientam savlaicīgu pakalpojumu kvalitāti apstiprinātā budžeta ietvaros, visu izmaksu caurspīdīgumu un  nodarbināto personu kompetenci.

Budžeta sastādīšana un izmaksu pārvaldība
Iznomātāja un nomnieku attiecību vadība
Ikgadējs kvalitātes audits un biroja uzturēšanas izmaksu aprēķins
Birojam nepieciešamo preču un/vai pakalpojumu iepirkumu un piegādes koordinācija
Personāla aizstāšana atvaļinājuma un slimības gadījumā

Pārvaldītie biroju centri

TransUnion
Platība – 2 600 kv. m
Klients – „TransUnion“
Kauņa, Lietuva
Rock IT VILNIUS
Platība – 552 kv. m
Klients –„Swedbank“
Viļņa, Lietuva
MONDAY OFFICE
Platība – 500 kv. m
Klients – „Urban Inventors“
Viļņa, Lietuva

Jaunumi

Vairāk

Kontakti

Ģirts Grīnbergs
Valdes priekšsēdētājs, Latvija
g.grinbergs@newsec.lv +371 29424847
Aivars Zvaigzne
Komercīpašumu projektu koordinators, Latvija
a.zvaigzne@newsec.lv +371 29190015
Nomnieku pārstāvība
Vairāk
Būvniecības projektu vadība
Vairāk
Aktīvu pārvaldīšana
Vairāk
Komercīpašuma pārdošana
Vairāk
Ar jūsu piekrišanu, šī tīmekļa vietne izmantos sīkdatnes. Papildus informācijai izlasiet mūsu Sīkdatņu politiku.